X

לתיאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
התקשרי 052-6681819 או 09-9548012 או השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    ניתוחי אף

    כשאתם בחברה אתם משתדלים להקפיד שלא לעמוד עם הפרופיל לאנשים שסביבכם?

    וליד המראה אתם מעלים את האף או מסתירים את הגבשושית ומדמיינים איך אתם והחיים הייתם נראים עם אף קצת יותר מחמיא? כל זה לא בכדי: האף הוא האיבר הבולט ביותר בפנים וככזה הוא משפיע באופן ניכר על המראה הכללי.

    הניתוח מתבצע למטרות אסתטיקה גרידא, למטרות שיחזור או כדי לפתור בעיות נשימה. ניתוחי אף יכולים לשפר את המראה ולחזק את הביטחון העצמי.

    בדרך כלל הניתוחים מתבצעים על אנשים שעברו את גיל ההתבגרות כך שהשינוי מתאים לתקופת התבגרותם ותואם את תווי הפנים באופן מושלם וריאליסטי בעזרת הניתוח ניתן להקטין או להגדיל את האף, לשנות את זווית הנטייה שלו, להרחיב או להצר את הנחיריים, להסיר את הקימור שעליו ועוד. לפני ניתוח האף חשוב לציין בפני הרופא בעיות נשימתיות או אחרות. ציון בעיות שכאלה יזכה להתייחסות מתאימה שלעיתים משנה את אופן הטיפול ואף פוטרת קשיי נשימה, נזלות כרוניות ועוד. חשוב לדעת כי מבנה העצמות והפנים, גיל המטופל וגורמים נוספים משפיעים על התוצאה הסופית. אנו משקללים נתונים אלו תוך שימת דגש על מראה האף שאת חולמת עליו כך שהתוצאה המושגת תהלום את תווי פנייך ותשתלב בהם בצורה מושלמת וטבעית.

    מהלך הניתוח

    הניתוח מבוצע תחת הרדמה כללית. הניתוח אורך כשעה.
    ככל שההליכים מסובכים יותר הניתוח נמשך זמן רב יותר. בזמן הניתוח מקלפים את עור האף מהעצם והסחוס, שאז הם מעוצבים מחדש לצורה הרצויה. אנו מעדיפים את השיטה הסגורה שבה החתכים נעשים בתוך האף כשאת השיטה הפתוחה אנו שומרים למקרים יותר מסובכים. לאחר הניתוח, המנתח מרכיב לוח יישור( גבס) על גשר האף שקבוע על האף במשך 7 ימים. הנחיריים מכוסים בטמפונים במשך 24 שעות.

    אשפוז לאחר הניתוח

    יש צורך ביום אישפוז לאחר ניתוח אף כדי שהמטופל ישאר תחת השגחה רפואית. במשך תקופה זאת עליו לקחת אנטיביוטיקה כאמצעי מניעה. את הטמפונים מסירים לאחר 24 שעות

    החלמה

    במשך הימים הראשונים לאחר הניתוח המטופל יכול להרגיש נפיחות בפנים, בצקת ושטפי דם תת עוריים, בעיקר באזור העפעפיים התחתונים. במקרים אלה יש להניח רטיות קרות שיקלו על הסימפטומים הללו. בדרך כלל בצקת ושטפי דם תת עוריים נמשכים בשבוע הראשון.
    כמו כן אין צורך להיבהל אם יש דימומים בימים שלאחר הניתוח. בסוף השבוע הראשון הגבס והתפרים מוסרים.

    יש להימנע מפעילות מאומצת במשך שבועיים לאחר הניתוח. פעילות מאומצת עלולה לגרום ללחץ דם גבוה שיכול לגרום לדימומים. מומלץ למטופלים שמרכיבים משקפיים שלא להרכיבם במשך 6-7 שבועות על גשר האף. אחרי הסרת הגבס, לתקופה של כ-3 חודשים, בצקת קלה עלולה להיווצר. הבצקת תתכווץ עם הזמן.

    עכשיו אפשר להתחיל לדחוף את האף לכל מקום, עד שתשבעו מהמחמאות

    צרו קשר