X

לתיאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
התקשרי 052-6681819 או 09-9548012 או השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    הגדלת חזה

    מסתבר שהגודל כן קובע!
    חזה פרופורציונלי לגופך יוצר תחושת ביטחון עצומה!

    ניתוח להגדלת חזה , נועד לנשים רבות שסוברות כי החזה שלהן קטן מדי. הניתוח יכול לתקן את ההקטנה בנפח החזה לאחר הריון או לאחר ירידה גדולה במשקל. באמצעות החדרת שתל ניתן אף לאזן את ההבדלים בין השדיים. מלבד הניתוח שבו יש להחדיר שתל אין דרך אחרת שיכולה להביא להגדלת חזה ברורה ומשמעותית.

    הגדלת חזה הינה הניתוח האסתטי הנפוץ ביותר בישראל. נשים שעוברות הגדלת חזה חוות העצמה משמעותית בדימוי העצמי ותחושת ביטחון במיניותן. את תחושת אי הנוחות שהתרגלת אליה תחליף תחושת גאווה וביטחון. ניתוח הגדלת החזה הוא ניתוח קצר שמטרתו לטפל בגודל השד וצורתו. אנו בקליניקה נתאים עצמנו לציפיותייך תוך שמירה על האיזון הנכון עם גופך. נייעץ ונתאים לך את סוג השתל וגודלו בליווי ד"ר דביר ויועצת הקליניקה, על מנת שנגיע ביחד איתך לתוצאה המושלמת ולהשגת מראה סקסי, אסתטי והולם ביותר עבורך.

    מהלך הניתוח

    קיימות 3 שיטות להחדרת השתל:

    • בקו התת שדי
    • דרך בית השחי
    • דרך העטרה

    בחירת הטכניקה הרפואית המתאימה לך ביותר מתבצעת ע"י שיקול דעת רפואי ומקצועי של ד"ר דביר. הניתוח מותאם אישית לכל אחת לפי צרכיה. מהלך הניתוח פשוט ומבוצע בהרדמה מלאה. ואורך כשעה.

    החלמה

    חזרה לשגרה תוך מס' ימים בלבד!
    מהלך הניתוח פשוט ומבוצע בהרדמה מלאה. התפרים הינם תפרים נמסים ולכן נספגים מעצמם.
    יש צורך בחזייה מיוחדת לאחר הניתוח אשר ממשיכה לעצב את החזה. מומלץ ללבוש אותה במשך חודשיים- שלושה לאחר הניתוח. השדיים מהווים מרכיב חשוב בקווי המתאר של האישה ומשפיעים בצורה ניכרת על תדמית גופה.

    שיפור גודל וצורת החזה מובילים לגדילה בתחושת הנשיות והסקסיות ויוצרים מהפך בחייך, הן בהעצמה משמעותית בדימוי העצמי והן בתחושה החיובית בנוגע למיניותך. זו אולי הסיבה לכך שניתוחי חזה הם הפופולאריים ביותר הן בארה"ב והן בישראל. נשים צעירות המעוניינות לעבור ניתוח קוסמטי בשדיים מתלבטות לא אחת אודות מידת יכולתן להניק אחרי הניתוח. קיימים מיתוסים רבים אודות הנושא, כשהשכיח ביניהם הוא שלא ניתן להניק כלל לאחר ניתוח שדיים. תרשי לנו להפריך מיתוס זה ולהבהיר כי הוא נובע בדרך כלל מתוך אי הבנה בנוגע להליך אשר ננקט בניתוח שדיים. מנתח פלסטי מיומן ידע להתרחק מצינורות החלב ולא יפגע בהם וביכולתך להניק. בחירת הטכניקה הרפואית המתאימה לך ביותר מתבצעת ע"י שיקול דעת רפואי ומקצועי של ד"ר דביר. הניתוח מותאם אישית לכל אחת לפי צרכיה.

    בקליניקה עומד לשירותך צוות מקצועי ומיומן ממיטב המומחים שמאחוריהם רזומה של רבבות ניתוחים מוצלחים. ילוו את צעדייך עד לתוצאה המושלמת.

    כי החזה שלך, הוא החזית שלנו!

    ‎טיפולים נוספים

    צרו קשר