X

לתיאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
התקשרי 052-6681819 או 09-9548012 או השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    ניתוחי אוזניים

    החיים חוזרים לאיזון והאוזניים למקומן

    אוזניים בולטות הן פגם גנטי שניתן להבחין בו כבר מגיל 6-8 כשאפרכסת האוזן מסיימת את שלבי התפתחותה. ילדים בעלי אוזניים בולטות "זוכים" לכינויי גנאי מגיל צעיר וסובלים רבות מהתופעה.

    ניתוחי האוזניים נועדו להצמיד את אפרכסות האוזניים הבולטות אל הראש ולתקן א-סימטריות. הניתוח מבוצע בילדים החל מגיל 16 ובמבוגרים כאחת כאשר היום נטיית ההורים היא לטפל בתופעה כבר מגיל ההתבגרות על מנת למנוע מילדם עוגמת נפש במהלך בגרותו. ניתוחי אוזניים הם תיקונן של אוזניים בולטות והם מבוצעים כדי לקרב את האוזניים לראש או כדי להקטינם. בדרך כלל אוזניים בולטות הן לא סימטריות. ויכול להיות גם הבדל בגודלן. מטרת הניתוח היא ליצור את הסימטריה אבל איננו יכולים להבטיח סימטריה מושלמת.

    הניתוח מבוצע החל מגיל 16 כשהאוזן כמעט הגיעה לצמיחתה הבוגרת. עדיף שהיוזמה תבוא מהילד עצמו כי אז הוא ישתף פעולה יותר ויהיה מרוצה מהתוצאה.

    מהלך הניתוח

    בניתוחי אוזניים מבצעים הרדמה מלאה. הניתוח אורך כשעה. מבצעים חתך מאחורי האוזן על מנת להוציא את עודף הסחוס. אחר כך, בעזרת תפרים שאינם נספגים מעצבים את הסחוס, חובשים ומצמידים לראש. לאחר שהדם נעצר המנתח תופר את העור.

    אשפוז לאחר ניתוח

    לאחר ניתוח אוזניים יהיה אשפוז של יום אחד. המטופל צריך לחבוש תחבושת לחץ במשך שבוע ואחר כך לחבוש סרט במשך כשלושה שבועות. התפרים הינם תפרים נמסים.
    ניתן לחזור לשגרה לאחר מס' ימים בלבד!

    צרו קשר