X

לתיאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
התקשרי 052-6681819 או 09-9548012 או השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    סוגי מתיחת בטן

    במקום לאסוף את הבטן, תתחילי לאסוף מחמאות!

    נשים וגברים רבים, שמתנסים בדיאטות רבות, סובלים מעליה משמעותית במשקל המלווה בהפחתה דרסטית ומותירה אחריה שכבה עודפת של עור ושרירים רפויים. הרבה פעמים שרירים אלו נמתחים מעבר לנקודה בה הם יכולים לחזור למצבם הקודם, כך שחזרה על הדיאטות אינה עוזרת עוד ורק גורעת מהמצב.

    אצל נשים רבות, הריונות גורמים לעור ולשרירי הבטן להיות רפויים. מצב זה ניתן לתקן רק בניתוח מתיחת בטן אשר נועד להסרת עודפי העור והשומן, חיזוק השרירים והעלמת הבקעים והצלקות בבטן התחתונה. נועד לפתור בעיות של התרופפות דופן הבטן ועודף עור ושומן בשיפולי הבטן.

    מהלך הניתוח

    הניתוח מבוצע בהרדמה כללית ונמשך בין 2-3 שעות. תלוי במורכבות המקרה. המנתח מבצע חתך ראשון בחלק התחתון של הבטן, מתחת לקו המכנסיים, וחתך שני מסביב לטבור כדי להסיר את הרקמה שמסביבו. העור והשומן התת-עורי מקולפים עד לאזור הצלעות. במידת הצורך המנתח מחזק את דופן הבטן ע"י איחוי השרירים התיכוניים.

    את פיסת העור המקולפת ורקמת השומן מותחים כלפי מטה. את עודף השומן והעור מתחת לטבור- מסירים. לבסוף תופרים את שולי החתך ומותירים צלקת פרמננטית לרוחב.
    ניתן לבצע "מיני" מתיחת בטן במקרים בהם קיים קפל בטני קטן בלבד.

    אשפוז לאחר ניתוח

    ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח אשר דורש אשפוז של יומיים. על מנת לעקוב אחר תהליך ההחלמה וכדי להפחית סיבוכים. על המנותחת לחבוש תחבושת ומחוך אלסטי.

    לא פלא, אם כן, שמתיחת בטן היא מהניתוחים האסתטיים הבולטים שהופכים אנשים למאושרים
    הבטן החדשה מתוחה ואת יכולה להסתובב בתחושת גאווה

    ‎טיפולים נוספים

    צרו קשר