X

לתיאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
התקשרי 052-6681819 או 09-9548012 או השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    מתיחת פנים

    את הסודות שלך תשאירי אצלנו! מתיחת פנים עם מינימום נקודות גישה בשיטתו הייחודית לד"ר דביר יעקב

    מתיחת פנים הינה גולת הכותרת של הכירורגיה הפלסטית אשר מחזירה עטרה ליושנה ונעורים למראה העייף והנפול.

    במשך השנים ניכרים בפנים סימני הזמן. מרקם העור מאבד את האלסטיות והברק ונוצרים קמטים בפנים בעיקר סביב המצח, הצוואר והסנטר. תופעות אלו נגרמות ברובן ע"י פגעי הזמן, השמש, תזונה לקויה, עישון, תורשה, קצב וסגנון חיים.

    מתיחת פנים מורכבת ממתיחת לחיים, צוואר ומצח כשמטרתה היא להחזיר את העור והשרירים הרפויים למקומם ע"י הידוק השרירים ומתיחת העור שמעליהם. עודפי עור מסולקים בניתוח, קו הלסת מחודד וקפלי העור מוסרים. לאחר הניתוח פנייך יראו מתוחות, צעירות, רעננות וטבעיות והתוצאה תקנה לך מראה צעיר יותר בכ-10 עד 15 שנים. תוצאות הניתוח נשמרות לשנים ארוכות ואף מאטות את תהליך הזדקנות עור הפנים

    מהלך הניתוח

    הניתוח למתיחת הפנים מתבצע תחת הרדמה מקומית בשילוב הרדמה תוך ורידית. חלק מהמנתחים מעדיפים לנתח תחת הרדמה כללית, הניתוח נמשך 2-3 שעות. מטרת הניתוח היא למתוח את עור הפנים והצוואר על ידי שינוי מקומם של שרירי הפנים. קו החתך מתחיל מעור הראש מתחת לשיער, משם הוא יורד לאורך קו האוזן, ממשיך מסביב לתנוך האוזן ומסתיים מאחורי תנוך האוזן. העור נחתך בנפרד מהשרירים והשומן שמתחתיו. מחזקים את השרירים, מושכים את העור אחורה וכלפי מעלה ואת העור המיותר מסירים. לאחר הניתוח משאירים במקום צינורית ניקוז כדי למנוע המטומות. בד בבד ניתן לתקן את העיגולים השחורים מסביב לעפעפי העיניים התחתונים ולהסיר את העור המיותר של עפעפי העיניים העליונים.
    לאחר הניתוח חובשים את הפנים בתחבושת צמודה עיגולית.

    מיני מתיחת פנים

    במידה וכמות השומן ומצב השריר לא מצריכים מתיחת פנים מלאה, היקף הניתוח יכול להיות חלקי ולכלול רק את חלק הפנים התחתון, אזורי הלחיים והצוואר, שם תוצאות המתיחה הן הטובות והדומיננטיות ביותר.

    ניתן לשלב בניתוחי מתיחת הפנים גם מתיחת עפעפיים עליונים ותחתונים למיקסום התוצאה. במקרה של כתמים, פיגמנטציה, צבע עור אפרורי ומרקם מבוגר ניתן אף לשלב טיפול פילינג על מנת להגיע לתוצאה מושלמת.

    צוות המנתחים הוא מהמנוסים ביותר ובאמצעותו מראה והבעות פנייך יישמרו טבעיים גם לאחר הניתוח. זמן ההחלמה נמשך כשבוע לאחריו תחזרי לשגרה עם פנים יפות וצעירות יותר.

    מה הפנים שלך אומרות?

    הפנים שלך הן הראי שלך, הן הדבר הראשון שרואים כאשר את נכנסת לחדר.

    בקליניקה תוכלי לבחור בין מגוון סוגי מתיחות פנים אשר יגרמו לך להרגיש טוב עם עצמך. אם את רוצה להרגיש יפה וצעירה יותר, תוכלי לפנות אל הקליניקה ולקבל את הטיפול אשר יגרום לך להרגיש זוהרת ומושכת. תוכלי למלא את הפרטים שלך בדף יצירת הקשר ונציג מטעם הקליניקה יחזור אלייך בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלך בהרחבה, סבלנות ונימוס.

    במידה ותחליטי לפנות אלינו, תוכלי גם את, כמו נשים רבות אחרות להתמלא בתחושת ביטחון וגאווה.

    צרו קשר