X

לתיאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
התקשרי 052-6681819 או 09-9548012 או השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    בוטוקס

    תמצית היופי של העידן החדש

    הבוטוקס הינו תרכובת פרוטאין מטוהרת, המיוצרת מבקטריה בשם Clostridium botulinum.
    בתחום הקוסמטי- אסתטי משמש הבוטוקס לצמצום ולשיפור מראה קמטי הפנים בחלקם העליון ובאזור הצוואר. מי מאיתנו לא מכירה את קמטי הזעף בין שתי הגבות, את שביל החריצים באזור המצח שמקנה לפנים מראה כועס, את הקמטים לאורך הצוואר שמקנים מראה עייף ונפול ואת הקמטוטים בצידי העיניים שמזקינים את הפנים?

    קמטי ההבעה לא מדלגים כמעט על אף אחת מאיתנו. הם נוצרים ע"י חומר הנקרא אצטילכולין אשר תפקידו להעביר אותות חשמליים מהמוח לשרירי הפנים ולגרום לכיווצם. במשך הזמן, השריר המאומץ אינו מסוגל לחזור למצבו הטבעי ונוצר קמט בפנים.

    הזרקת הבוטוליניום בכמויות קטנות מאוד תביא להחלשה או לשיתוק השריר המאומץ. טיפול באמצעות בוטוקס יחליף את המראה העייף במראה רענן ויגרום להצערה של כעשור מחייכם.

    שימי לב! נשים רבות הסובלות מכאבי ראש, דיווחו כי הטיפולים בבוטוקס שיפרו בצורה משמעותית את כאביהן!

    סוגי הטיפולים המתאימים: השטחת קמטי הפנים באזור המצח, בין הגבות ובצידי העיניים, הרמת עפעפיים. השטחת קמטים במצח באמצעות בוטוקס, למשל, משיגה אפקט כפול בכך שהיא מרימה גם את זנב הגבות ויוצרת לפנייך מראה קלאסי ואצילי. שיפור משמעותי במראה הפנים ניתן לראות כבר בין יומיים לעשרה ימים. חזרה מיידית לשגרה. בהזרקה ייחודית לד"ר דביר ,המעצבת את הפנים ללא ניתוח. הטיפול מצריך ביקורת כעבור 14 ימים. במהלך הביקורת יוזרק חומר נוסף במידת הצורך להשגת תוצאה מדוייקת ומושלמת.

    הטיפול מחזיק מעמד בין 3-8 חודשים ומונע את היווצרותם והעמקתם של קמטים עתידיים

    ‎טיפולים נוספים

    צרו קשר