X

לתיאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
התקשרי 052-6681819 או 09-9548012 או השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    הרמת חזה

    להחזיר לעצמך את המוצקות של גיל הנעורים

    זוכרת איך פעם שדייך המפוארים הילכו קסם על כולם והיום אחרי ההריון, ההנקה והעליה במשקל או ההרזיה, מראה השדיים נראה מרוקן, נפול, מדולדל ומכווץ? במקום לנבור בחנויות אחר חזיית הפוש-אפ שלעולם לא תצליח לעשות את העבודה שאת מצפה לה, בקליניקה תוכלי להיות עדה לעיצוב מחדש של השדיים והחזרתן לצורה הטבעית והצעירה שכל כך אהבת.

    הרמת חזה הוא הליך ניתוחי שנועד הרים ועצב מחדש שדיים נפולים. באותו הזמן ניתן גם לבצע ניתוח להקטנת ההילה. ככל שנשים מתבגרות יותר כך הן מאבדות את מציקות השדיים והן נופלות. יכול להיגרם עקב סיבות תורשתיות, לאחר לידה, הרזייה או פשוט כתוצאה מפאת הגיל.
    הרמת חזה יכולה להחזיר לשדיים את ממוצקותם ולתקן את צורתם מבלי להגדיל או להקטין את נפחם. אם השדיים איבדו מנפחם אפשרי למלא אותם בשילוב עם שתלי סיליקון.

    מהלך הניתוח

    הניתוח אורך בין שעתיים לשלוש שעות. ומתבצע תחת הרדמה כללית. הטכניקות להרמת חזה הם חתך בצורת עוגן מסביב להילה הממשיך מטה ועוקב אחר הפיתול הטבעי של הקפל מתחת לשד. באותה עת מפריד המנתח את רקמת החזה מהשריר הפקטורלי. מסיר את שכבת העור המיותרת ומזיז את השד וההילה למיקומם החדש ע"י שימוש בתפרים נמסים.

    אשפוז לאחר הניתוח

    האשפוז אורך כיום עד יומיים שבמהלכן תקבל המטופלת טיפול אנטיביוטי. בימים הראשונים לאחר הניתוח השדיים יהיו נפוחים וכואבים.

    החלמה

    התפרים נמסים לבד. על המטופלת ללבוש חזייה רפואית למשך חודשיים עד שלושה. ייתכן ויחולו שינויים ברגישות השדיים וההילה אך הם מתייצבים לרוב בששת השבועות הראשונים. ניתן לחזור לעבודה לאחר שבוע מיום הניתוח אך יש להימנע ממצבי לחץ על האזור במשך כחודש ימים.

    חשוב להדגיש כי ניתוח הרמת חזה תמיד גורר בעקבותיו הקטנת מימדי השדיים היות ולאחר הניתוח מידת רקמת השד הנותרת קטנה יותר. לכן בקליניקה אנו מעמידים בפנייך את האפשרות לשלב את הרמת החזה יחד עם הגדלתו ע"י שתלים ולשוות לו מראה מלא וצעיר. ניתן לחזור לפעילות לאחר כשבוע.

    ‎טיפולים נוספים

    צרו קשר