X

לתיאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
התקשרי 052-6681819 או 09-9548012 או השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    טיפול בחומצה היאלורונית

    להחזיר את הנעורים לפנים

    כאשר את נראית צעירה יותר, את מרגישה טוב יותר.

    ככל שאנו מתבגרים יורד התפקוד של החומצה ההיאלורונית אשר חשובה לתהליך אגירת הנוזלים.

    בלוטות השומן הופכות לפחות פעילות וכך נעשה העור יבש יותר.
    כתוצאה מאיבוד השומן עורנו נראה מחוספס ,נוצרים קימטוטים וקמטים והפנים מאבדות את הנפח והגמישות. הקמטים, ובעיקר אלו המצויים בזוויות הפה, יוצרים אפקט של צניחת הפנים וגורמים למראה נפול ועייף.

    טיפול בהזרקה גורם לאפקט השטחה וטשטוש הקמטים הדינאמיים בפנייך: מצח, האזור שבין הגבות, צידי העניים, זוויות הפה העליונות והתחתונות, קמטי האקורדיון והקימטוטים שמסביב לשפתיים. טיפול זה משמר את הפנים ודוחה את הזדקנותם ע"י כך שאינו נותן לקמטים צעירים להעמיק ולהעציב את פניך.

    בעת מילוי הקמטים ניכרת השפעת הטיפול על כל חלקי הפנים ופנייך יחזרו לצעירותן.

    יש פיתרון!

    חומר מילוי המבוסס על חומצה היאלורונית –מרכיב המופיע בגוף באופן טיבעי. חומצה היאלורונית הינה טבעית בטוחה ונספגת ע"י הגוף. בנוסף למילוי הקמטים היא אף מחליפה את מה שאבד מהעור עם השנים מסייעת להרוויית העור ומעצימה את מראהו..

    ההליך מתבצע בעזרת מיקרו הזרקה ממוקדת לאזור המצריך טיפול הודות לנוסחאות השונות של החומצה ההיאלורונית המותאמות לעומק ולסוג הבעיה המצריכה טיפול ועיצוב של הפנים . התוצאה המתקבלת הינה טבעית ונכונה.

    Stylage-logo-1024x257
    נוסחה 1: נוסחה המיועדת לטיפול בקמטוטים עדינים , בעיקר אלו שמצויים מעל לשפתיים, שימושים נוספים הם הענקת לחות ומיצוק העור הן בפנים, צוואר, דקולטה וכפות הידיים.

    נוסחה 2: נוסחה המיועדת לטיפול בקמטים עמוקים המצויים בצידי אף, צידי הפה והרמת השפתיים, טיפול בעניים שקועות, עיצוב ומילוי שפתיים.

    נוסחה 3: נוסחה המיועדת למילוי ופיסול הפנים, עיצוב עצמות לחיים, עיצוב אף ללא ניתוח, עיצוב סנטר.

    בקליניקה משתמשים בכל סוגי חומרי המילוי הקיימים בעולם, מתוכם גם סוגי חומצה היאלורונית טבעית המצויים בגוף האדם ובחללים שבין תאי העור. ההליך מתבצע בעזרת מיקרו הזרקה של החומר הנבחר לאזור הקמט. הטיפול מחזיק מעמד לתקופה של 8-24 חודשים בהתאם לסוג העור, סוג חומר המילוי ותגובת העור לחומר המילוי המוזרק אשר שונה מאדם לאדם. הטיפול נעשה בשני שלבים ובהפרש של מספר שבועות ביניהם וזאת על מנת להגיע לרמת דיוק מרבית ולמראה טבעי שתוצאותיו נראות לעין באופן מיידי.

    סוגי הטיפולים המתאימים:

    השטחת הקמטים שבין הגבות, קמטי האקורדיון, הקמטוטים שמסביב לשפתיים ואלו אשר סביב זוויות הפה העליונות והתחתונות, עיצוב ומילוי שפתיים, מילוי ועיצוב עצמות הלחיים, מילוי שקעים בפנים אשר נוצרים עקב בריחת שומן.
    הליך הטיפול כה פשוט, כך שבסיומו תוכלי לחזור לשגרה באופן מיידי

    ‎טיפולים נוספים

    צרו קשר